Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators

PDF
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 1 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 2 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 3 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 4 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 5 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 6 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 7 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 8 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 9 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 10 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 11 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 12 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 13 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 14 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 15 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 16 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 17 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 18 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 19 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 20 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 21 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 22 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators | Attēls 23 - Autoline
Ieinteresēja sludinājums?
1/23
PDF
29 500 €
Cena bez PVN
35 695 €
Cena ar PVN
Sazināties ar pārdevēju
Marka: Scania
Tips: evakuators
Pirmā reģistrācija: 1965-09-13
Nobraukums: 513 380 km
Celtspēja: 10 090 kg
Pašmasa: 7 910 kg
Pilna masa: 18 000 kg
Atrašanās vieta: Nīderlande ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Numurs pārdevēja katalogā: 43448
Ir iespējams līzings
Ievietošanas datums: 2025. gada 18. jūl.
Apraksts
Gabarītu izmēri: 7,5 m × 2,45 m × 3,2 m
Dzinējs
Jauda: 209 ZS (154 kW)
Degviela: dīzeļdegviela
Ātrumkārba
Tips: mehāniskā
Asis
Asu skaits: 2
Riteņu formula: 4x2
Balstiekārta: atspere/atspere
Riteņu bāze: 5 000 mm
Dubultās riepas
Pirmā ass: 11.00 20
Otrā ass: 11.00 20
Salons un komforts
Saules aizsardzības plāksne
Papildus opcijas
Rezerves ritenis
Papildaprīkojums
PTO
Papildu aprīkojums
Kaste instrumentiem
Sakabes āķis
Stāvoklis
Stāvoklis: lietots

Papildu informācija — Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker evakuators

Angļu valoda
- Предно и задно ресорно окачване
- Съединение
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfeder vorne und hinten
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Vollständig restaurierter Scania Vabis L76 Bergungswagen mit Ernest Holmes-Abschleppwagenaufbau aus Tennessee, USA.
Der Scania wurde von 1965 bis 1989 vom ersten Besitzer benutzt, ab 1989 war das Auto im Besitz des zweiten Besitzers, der eine komplette Restaurierung durchführte (Fotos verfügbar).
Ein einzigartiges Sammlerstück.

Aufbau:
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Holzwinde
- 2 x Holmes Wrecker Winde (Typ 3540)
- Mehrere Aufbewahrungsboxen
- Radio

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 11.00 20
Vorderachse: Max. Achslast: 5300 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3

Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring for og bag
- Kobling

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 11.00 20
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5300 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion

Interiør
Antal sæder: 3

Miljø
Emissionsklasse: Euro 0

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κοτσαδόρος
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Steel suspension front and back side

= Remarks =

Fully restored Scania Vabis L76 recovery truck with Ernest Holmes wrecker body from Tennessee USA.
The Scania was used by the first owner from 1965 to 1989, from 1989 the car was owned by the second owner who carried out a complete restoration (photos available)
A unique collector's item.

Construction :
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Wood winch
- 2 x Holmes Wrecker winch (type 3540)
- Multiple storage boxes
- Radio

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day

Axle configuration
Tyre size: 11.00 20
Front axle: Max. axle load: 5300 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction

Interior
Number of seats: 3

Environment
Emission class: Euro 0

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Más opciones y accesorios =

- Acoplamiento
- Suspensión de ballestas delante y atrás

= Comentarios =

Camión de recuperación Scania Vabis L76 totalmente restaurado con carrocería Ernest Holmes de Tennessee, EE. UU.
El Scania fue utilizado por el primer propietario de 1965 a 1989, desde 1989 el coche fue propiedad del segundo propietario que llevó a cabo una restauración completa (fotos disponibles)
Una pieza única de coleccionista.

Estructura :
- Ernest Holmes Demoledor
- 1 cabrestante de madera.
- 2 cabrestantes Holmes Wrecker (tipo 3540)
- Múltiples cajas de almacenamiento
-Radio

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 11.00 20
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5300 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla

Interior
Número de plazas sentadas: 3

Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Chape d'attelage
- Suspension à lames avant et arrière

= Remarques =

Camion de dépannage Scania Vabis L76 entièrement restauré avec carrosserie de dépanneuse Ernest Holmes du Tennessee USA.
Le Scania a été utilisé par le premier propriétaire de 1965 à 1989, à partir de 1989 la voiture appartenait au deuxième propriétaire qui a effectué une restauration complète (photos disponibles)
Une pièce de collection unique.

Structure :
- Le dépanneur d'Ernest Holmes
- 1 x treuil en bois
- 2 treuils Holmes Wrecker (type 3540)
- Plusieurs boîtes de rangement
-Radio

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour

Configuration essieu
Dimension des pneus: 11.00 20
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5300 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple

Intérieur
Nombre de places assises: 3

Environnement
Classe d'émission: Euro 0

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Raccordo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Vangmuil

Overige
- Bladvering voor en achter

= Bijzonderheden =

Volledig gerestaureerde Scania Vabis L76 bergingswagen met Ernest Holmes wrecker opbouw uit Tennessee USA.
De Scania is van 1965 tot 1989 in gebruik geweest bij de eerste eigenaar, vanaf 1989 is de wagen in bezit geweest van de tweede eigenaar die een volledige restauratie uitgevoerd heeft (foto’s aanwezig)
Een uniek collectors item.

Opbouw :
- Ernest Holmes wrecker
- 1 x Wood lier
- 2 x Holmes Wrecker lier (type 3540)
- Meerdere opbergkisten
- Radio

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 11.00 20
Vooras: Max. aslast: 5300 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Bladfjæring foran og bak
- Kobling
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resor z przodu i z tyłu
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 11.00 20
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5300 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3

Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Suspensão de molas dianteira e traseira

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 11.00 20
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5300 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples

Interior
Número de bancos: 3

Ambiente
Classe de emissões: Euro 0

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cuplă
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сцепление

= Примечания =

Полностью отреставрированный эвакуатор Scania Vabis L76 с эвакуационным кузовом Ernest Holmes из Теннесси, США.
Scania использовалась первым владельцем с 1965 по 1989 год, с 1989 года автомобиль принадлежал второму владельцу, который провел полную реставрацию (есть фото)
Уникальный коллекционный предмет.

Установка:
- Эрнест Холмс Рекер
- 1 х Wood лебедка
- 2 лебедки Holmes Wrecker (тип 3540)
- Несколько инструментальных ящиков
- Радио

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Размер шин: 11.00 20
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5300 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3

Экология
Уровень выбросов: Euro 0

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- Spojka
= Extra tillval och tillbehör =

- Främre och bakre bladfjäder
- Koppling

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 11.00 20
Framaxel: Max. axellast: 5300 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning

Interiör
Antal sittplatser: 3

Miljö
Utsläppsklass: Euro 0

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Kaplin
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon
Svarīgi
Šim sludinājumam ir informatīvs raksturs. Precīzas informācijas saņemšanai lūdzam sazināties ar pārdevēju.
Padomi iegādei
Drošības padomi
Pārdevēja pārbaude

Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.

Cenas pārbaude

Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.

Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.

Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.

Aizdomīga priekšapmaksa

Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.

Šādi krāpšanas veidi var ietvert:
  • Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
  • Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
  • Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
  • Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
  • Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
  • Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
  • Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
  • Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Atradāt krāpnieku?
Ziņojiet mums
Drošības padomi
PDF
Pārdodat tehniku?
Dariet to kopā ar mums!
Līdzīgie sludinājumi
35 000 € Bez PVN
1988
601 450 km
Jauda 404 ZS (297 kW) Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 7 950 kg Riteņu formula 6x2 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
35 000 € Bez PVN
1987
557 807 km
Jauda 305 ZS (224 kW) Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 8 740 kg Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
19 500 € Bez PVN
1975
374 801 km
Jauda 296 ZS (218 kW) Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 3 850 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
369 500 € Bez PVN
2017
17 951 km
Jauda 730 ZS (537 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 8 865 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
28 000 € Bez PVN
1974
201 894 km
Jauda 321 ZS (236 kW) Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 8 720 kg Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
22 500 € Bez PVN
1971
557 451 km
Jauda 230 ZS (169 kW) Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 8 170 kg Riteņu formula 6x2 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
32 450 € Bez PVN
2010
722 174 km
Jauda 238 ZS (175 kW) Eiro Euro 5 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 5 611 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Sazināties ar pārdevēju
29 950 € Bez PVN
2011
622 029 km
Jauda 241 ZS (177 kW) Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 6 000 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Sazināties ar pārdevēju
174 950 € Bez PVN
1994
151 603 km
Jauda 420 ZS (309 kW) Eiro Euro 1 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 7 020 kg Riteņu formula 8x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Sazināties ar pārdevēju
79 500 € Bez PVN
2020
310 588 km
Jauda 250 ZS (184 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 3 225 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
149 500 € Bez PVN
2002
489 459 km
Jauda 430 ZS (316 kW) Eiro Euro 3 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 7 530 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
29 950 € Bez PVN
2012
785 489 km
Jauda 250 ZS (184 kW) Eiro Euro 5 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 3 950 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
9 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
43 000 € Bez PVN
2015
768 368 km
Jauda 238 ZS (175 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 5 888 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
29 500 € Bez PVN
1999
902 804 km
Jauda 460 ZS (338 kW) Celtspēja 12 400 kg Riteņu formula 6x4
Somija, Jyväskylä
Kenttäsepät Oy
3 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
34 950 € Bez PVN
2000
429 107 km
Jauda 232 ZS (171 kW) Eiro Euro 2 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 3 700 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Sazināties ar pārdevēju
23 500 € Bez PVN
1963
19 643 km
Jauda 135 ZS (99 kW) Degviela benzīns Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Andelst
CLEANMAT
14 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
24 780 € Bez PVN
1981
214 000 km
Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, Bad Nieuweschans
Sazināties ar pārdevēju
38 750 € Bez PVN
2010
892 295 km
Jauda 250 ZS (184 kW) Eiro Euro 5 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 3 700 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Someren
STIENEN TRADING BV
9 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
35 000 €
2011
650 000 km
Eiro Euro 5 Riteņu formula 6x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks Vinča
Polija, Ilza
LAMKAD
9 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
38 950 € Bez PVN
2015
794 151 km
Jauda 238 ZS (175 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 5 942 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Nīderlande, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju