Pārdošu Schmitz Cargobull SKO 24 furgonu puspiekabi izsolē





















Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.




















• Modell: SKO 24
• Baujahr: 1998 (laut Zulassungsschein – 23.04.1998)
• Aufbau: Isolierter Kastenaufbau mit Sandwichwänden (geschlossener Koffer)
• Achsen: 3-Achs-Luftfederung, max. Achslast 3x 9000 kg
• Bereifung: 365/65 R 22.5
• Zustand: gebraucht, stark witterungsbedingt, Lack verblasst, technischer Zustand ungeprüft
• Nutzfläche: ca. 12 m Ladevolumen, Boden optisch abgenutzt
• Extras: Luftdruckanlage, isolierte Wände, kein Kühlaggregat sichtbar
Aufbau: Isolierter Kastenaufbau mit Sandwichwänden (geschlossener Koffer)
Zustand: gebraucht, stark witterungsbedingt, Lack verblasst, technischer Zustand ungeprüft
Nutzfläche: ca. 12 m Ladevolumen, Boden optisch abgenutzt
Extras: Luftdruckanlage, isolierte Wände, kein Kühlaggregat sichtbar
Achsenanzahl: 3-Achs-Luftfederung, max. Achslast 3x 9000 kg
• Model: SKO 24
• Year of construction: 1998 (according to registration certificate – 23.04.1998)
• Construction: Insulated box body with sandwich walls (closed case)
• Axles: 3-axle air suspension, max. axle load 3x 9000 kg
• Tyres: 365/65 R 22.5
• Condition: used, heavily weathered, paint faded, technical condition unchecked
• Usable area: approx. 12 m loading volume, floor visually worn
• Extras: air pressure system, insulated walls, no cooling unit visible
• Modèle : SKO 24
• Année de construction : 1998 (selon certificat d’enregistrement – 23.04.1998)
• Construction : Corps de boîte isolé avec parois sandwich (boîtier fermé)
• Essieux : suspension pneumatique à 3 essieux, charge max. par essieu 3x 9000 kg
• Pneus : 365/65 R 22.5
• État : utilisé, fortement altéré, peinture décolorée, état technique non vérifié
• Surface utile : volume de chargement d’environ 12 m, sol visuellement usé
• Extras : système de pression d’air, parois isolées, pas d’unité de refroidissement visible
• Modello: SKO 24
• Anno di costruzione: 1998 (secondo certificato di immatricolazione – 23.04.1998)
• Costruzione: Corpo scatolato isolato con pareti sandwich (custodia chiusa)
• Assali: sospensioni pneumatiche a 3 assi, carico massimo per asse 3x 9000 kg
• Pneumatici: 365/65 R 22.5
• Condizione: usato, molto esposto alle intemperie, vernice sbiadita, condizioni tecniche non verificate
• Superficie utile: circa 12 m di volume di carico, pavimento visivamente usurato
• Extra: sistema di pressione dell'aria, pareti isolate, nessuna unità di raffreddamento visibile
• Model: SKO 24
• Bouwjaar: 1998 (volgens kentekenbewijs – 23.04.1998)
• Constructie: Geïsoleerde koker met sandwichwanden (gesloten behuizing)
• assen: 3-assige luchtvering, max. aslast 3x 9000 kg
• Banden: 365/65 R 22.5
• Staat: gebruikt, zwaar verweerd, verf vervaagd, technische staat niet gecontroleerd
• Bruikbare oppervlakte: ca. 12 m laadvolume, vloer visueel versleten
• Extra's: luchtdruksysteem, geïsoleerde wanden, geen koelunit zichtbaar