Kaiser KENNIS 14000 ROLLER CRANE HATZ ENGINE bortu puspiekabe
























Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti




















Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 385X65X22.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 3: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385X65X22.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%