Nooteboom OVB-48-03V / uitschuifbaar / 2910 cm / Apk 10-2025 bortu puspiekabe























Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti


































Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: OG-30-DZ
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OG-30-DZ
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering
APK (MOT): tested until 10/2025
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: OG-30-DZ
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: OG-30-DZ
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: OG-30-DZ
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
APK: gekeurd tot okt. 2025
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: OG-30-DZ
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: OG-30-DZ
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: OG-30-DZ
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OG-30-DZ
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
MOT: besiktigat till okt. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: OG-30-DZ
Kontakta Algemeen för mer information