Andere B Type, F1 - Short-Nose Monte-Carlo Edition kabriolets
PDF
Dalīties
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Ieinteresēja sludinājums?
1/13
PDF
Dalīties
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
390 000 €
Cena bez PVN
464 100 €
Cena ar PVN
Sazināties ar pārdevēju
Tips:
kabriolets
Izlaiduma gads:
1955
Pirmā reģistrācija:
1955-07
Nobraukums:
1 001 km
Atrašanās vieta:
Vācija Bovenden6825 km no jums
Ievietošanas datums:
2024. gada 14. nov.
Numurs pārdevēja katalogā:
900460
Dzinējs
Jauda:
239 ZS (176 kW)
Degviela:
benzīns
Tilpums:
2 472 cm³
Asis
Asu skaits:
2
Riteņu bāze:
2 286 mm
Bremzes:
disku
Stāvoklis
Stāvoklis:
lietots
Papildu informācija
Krāsa:
zaļa
Svarīgi
Šim sludinājumam ir informatīvs raksturs. Precīzas informācijas saņemšanai lūdzam sazināties ar pārdevēju.
Padomi iegādei
Pārdevēja kontakti
Kļūt par pārdevēja abonentu
Valodas:
vācu
+49 551 ...
Parādīt
+49 551 82020
+49 551 ...
Parādīt
+49 551 82285
Adrese
Vācija, Lejassaksija, 37120, Bovenden, Alte Bundesstr. 48
Pārdevēja vietējais laiks:
11:18 (CET)
Nosūtīt ziņojumu
Pārdevēja kontakti
Gassmann GmbH
Vācija
11 gadi Autoline
4.8
143 atsauksmes
Kļūt par pārdevēja abonentu
+49 551 ...
Parādīt
+49 551 82020
+49 551 ...
Parādīt
+49 551 82285
Uzdot jautājumu pārdevējam
PDF
Dalīties
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Pārdodat tehniku?
Dariet to kopā ar mums!
Līdzīgie sludinājumi
339 000 €
Bez PVN
1946
1 001 km
Jauda
136 ZS (100 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
580 000 €
1954
1 001 km
Jauda
239 ZS (176 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
33 900 €
1969
1 235 km
Jauda
33.99 ZS (24.98 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
55 000 €
Bez PVN
1976
1 001 km
Jauda
170 ZS (125 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
69 000 €
1961
1 464 km
Jauda
80.22 ZS (58.96 kW)
Degviela
benzīns
Durvju skaits
2
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
790 000 €
1940
1 001 km
Jauda
120 ZS (88 kW)
Degviela
benzīns
Durvju skaits
2
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
25 000 €
1960
1 001 km
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
325 000 €
1948
29 616 km
Jauda
95.17 ZS (69.95 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
195 000 €
Bez PVN
1959
1 001 km
Jauda
160 ZS (118 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
69 000 €
Bez PVN
1926
1 001 km
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
199 000 €
1948
1 001 km
Jauda
480 ZS (353 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
1 290 000 €
1937
48 102 km
Jauda
140 ZS (103 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
249 000 €
1952
20 897 km
Jauda
116 ZS (85 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
19 900 €
Bez PVN
1994
75 000 km
Jauda
231 ZS (170 kW)
Degviela
benzīns
Durvju skaits
2
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
22 900 €
Bez PVN
1996
45 000 km
Jauda
231 ZS (170 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
28 900 €
Bez PVN
1989
77 909 km
Jauda
320 ZS (235 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
109 000 €
Bez PVN
1974
3 190 km
Jauda
114 ZS (84 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
49 000 €
Bez PVN
1971
89 000 km
Jauda
212 ZS (156 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
59 900 €
1975
140 347 km
Jauda
200 ZS (147 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
79 000 €
1968
68 079 km
Jauda
389 ZS (286 kW)
Degviela
benzīns
Vācija, Bovenden
Sazināties ar pārdevēju
Skatieties arī
Aufbau: Formel-1 Rennwagen
Marke: Andere
Short-Nose Monte-Carlo Edition
4-Zylinder
2472ccm
5-Gang
Der Connaught Type B war ein Formel-1-Rennwagen
der bei Connaught Engineering 1954 gebaut wurde und bis 1958 zum Einsatz kam. Der erste Wagen des Connaught Type B erschien erstmals im Herbst 1954. Er hatte einen Stromlinien-Karosserie aus einem Stück und eine charakteristische Heckflosse. Der B-Type hatte im Unterschied zum A-Type
der von einem Lea-Francis-Aggregat angetrieben wurde
einen Alta-Frontmotor mit zwei obenliegenden Nockenwellen. Das Triebwerk leistete 176 kW (240 PS) und gab dem Wagen ordentlich Vortrieb. Wie der A-Typ hatte der B-Type ein Vorwählgetriebe
eine vordere Aufhängung mit Querlenkern und Schraubenfedern und hinten eine De-Dion-Achse. 1956 nahm das Werksteam zwar nur an zwei Weltmeisterschaftsläufen teil
diese wurden aber mit erstaunlichem Erfolg bestritten. Ron Flockhart wurde beim Großen Preis von Italien Dritter
im gleichen Rennen kam Jack Fairman
der beim britischen Grand Prix schon Vierter geworden war
als Fünfter ins Ziel. 1955 gewann Tony Brooks mit dem B-Type den Großen Preis von Syrakus. Der Wagen hatte eine keilförmige Spezialkarosserie die ihm den Namen -Zahnpastatube- gab. Der Sieg von Brooks war der erste Sieg eines britischen Fahrers mit einem britischen Auto bei einem Grand-Prix-Rennen seit 31 Jahren. Den letzten Grand Prix mit einem Connaught fuhr Stuart Lewis-Evans
der mit einem B-Type beim Großen Preis von Monaco 1957 Vierter wurde. Noch bevor das Nachfolgemodell
der Type C fertiggestellt wurde
beendete Connaught die Rennaktivitäten. Bernie Ecclestone kaufte 1958 einige der Fahrzeuge und setzte zwei Connaught Type B beim Großen Preis von Monaco 1958 ein
eine Qualifikation für das Rennen gelang weder ihm noch seinem Teamkollegen Bruce Kessler
Fgst.-Nr. B10
FIA-Dokumente Nr. 31245
Standort England
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy