

Mol konteinervedējs piekabe











Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

































Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Schäden: keines
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
Brakes: drum brakes
Front axle: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle: Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
Damages: none
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Daños: ninguno
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Dommages: aucun
Fékek: dobfékek
Első tengely: Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Hátsó tengely: Gumiabroncs profilja belül balra: 90%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 90%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 90%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 90%
Kár: sérülésmentes
Remmen: trommelremmen
Vooras: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Schade: schadevrij
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Uszkodzenia: brak
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Danos: nenhum
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Skada på fordon: skadefri