BMW 3200 CS Coupe Bertone kupeja































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

Leder: rot
a/c: no a/c
location: 1
interior type: leather
number of doors: 2
Alte Bundesstraße 48
E-Fenster links
E-Fenster rechts
V8 Motor
160 PS
4 Gänge
Hinterradantrieb
Deutsche Erstauslieferung
Deutsche Fahrzeugpapiere
Originalkaufvertrag 10.1962
Becker Grand Prix Radio sowie Original-Werkzeugwerkzeuge sind vorhanden!
Part of The Connoisseur Collection
Styled by Bertones Giorgetto Giugiaro
Powered by a 3,168 cc V-8 paired with a four-speed manual gearbox
A well-preserved example with beautiful patina
When BMW unveiled the 3200 CS in 1961
it marked the end of an era. It was the final model powered by the 3,168 cc overhead-valve V-8
and the CS drew much of its DNA from the Baroque Angel BMWs of the 1950s. Yet with crisp Italian lines by Bertones rising star Giorgetto Giugiaro
the car also pointed to the future. The airy glasshouse
shark nose
and Hofmeister kink in the C-pillar established a design language that still influences the Munich marque today
An expensive and exclusive GT for wealthy enthusiasts
the 160 horsepower 200 km/h coupé sold in tiny numbers. During a three-year production run from 1962 to 1965
just 603 of these special Bertone-bodied four-seaters were produced
a mere 132 left the factory in 1963
Chassis 76114 was ordered by its first German owner on 4 October 1962. Finished in Papyrus with optional leather upholstery
whitewall tyres
and a Becker Grand Prix radio (the extras adding 2,790 DM to the 29,850 DM list price)
the BMW was registered on 29 March 1963. During the early 2000s the coupé moved to the Netherlands
where it was acquired by the consigning owner in 2016. This attractive coach-built BMW is a beautifully mellowed time warp example of a true Munich legend
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
tuner
roadworthy