Maserati Bora 4700 Coupe - Tipo AM117 - 1 von 314 kupeja































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

Leder: schwarz
Dach: Edelstahl
location: 1
interior color: black
interior type: leather
Alte Bundesstraße 48
E-Fenster links
E-Fenster rechts
Schalter 5
Lederausstattung
Deutsche Fahrzeugpapiere mit H-Kennzeichen
Produktion Juni 1972
Juni 1977
4.7L V8 Vergaser Motor mit 310 PS
5 Gänge
Hinterradantrieb
Deutsche Papiere mit H-Zulassung vorhanden
Part of The Style Icons Collection
One of 314 examples of the Bora 4.7 built from 1971
1978
A French delivery example
supplied new in Argento Indianapolis ( silver ) over a Nero leather interior
Finished in Giallo over Nero leather upholstery
With the last owner since 2015
Accompanied by invoices exceeding 6,000
Built on 12 July 1972
this Bora was one of 314 examples that were powered by the firms 4.7-litre V-8 engine. The Giugiaro-designed bodywork was finished in Argento Indianapolis over a Nero hide interior. Destined for the French market and dealer Thépenier
this Maserati was first registered on 26 October 1972 by Cecico Equipment CEO
Robert Augier in Paris
In July 1984
the car entered the care of the fifth owner. Residing in Chaumont
he sold the Maserati to Bernard Bablon on 25 November 1986. Based in Paris
Bablon remained the sole custodian from 1986 until 2007
when the Bora entered a private Italian collection. It is thought Bablon had the colour changed to its current Giallo finish. In 2014
the Maserati was sold at auction to an Italian dealer
who later sold the car to the last owner in May 2015
While in last ownership
more than 6,000-worth of maintenance was carried out by Kubicki Motors of Munich
including the repair and installation of the steering rack
a carburettor rebuild
and brake system maintenance. An often-overlooked model
the 4.7-litre Bora represents the very best of early 1970s Italian car design
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy