Reisch RTWK-200.KS550 R-Stone pašizgāzējs piekabe











Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti







Fahrwerk: Tandemachse
Zustand: demonstrated
zul. Gesamtgewicht: 22.000 kg
Stützlast: 4.000 kg
Achslast: 18.000 kg
Leergewicht: 6.090 kg
Nutzlast: 15.910 kg
Muldengröße: ca. 5.500/5.725 x 2.300 mm
Muldenboden: 6 mm
Muldenwände: 5 mm
Muldehöhe: 1.250 mm
Plattformhöhe: ca. 1.365 mm
Kippwinkel: ca. 50°
Hydraulische Rückwand
zul. Höchstgeschwindigkeit: 40 km/h
Rahmen aus großvolumigen und starken
Rechteckrohr-Profilen
gerades Zugrohr
Kugelkopf-Kupplung K80 160 x 160
12-Loch M21
~M9712
Zugrohr in gefederter Ausführung mit
2 Gummidämpfern
6-fach verstellbar
Hohenverstellbare Leitungsträger am
Zugrohr montiert
Hydraulischer Stützfuß
4-Rad-Druckluftbremse mit Handregler
Federspeicher Feststellbremse mit
Löseventil und Überlastschutz
Ungefedertes BPW Pendelaggregat mit
Einzelradausgleich
Technische Aggregatlast: 30.000 kg
Bremstrommel: BPW 410 x 180 mm,
10 x M22
Spurbreite: ca. 2.050 mm
Achsabstand: ca. 1.550 mm
Achs-Vkt. 150 mm
Fahrhöhe: ca. 280 mm
Große LKW-Schlussleuchten in Voll-LED
2x Kennzeichenleuchte
1 Paar Umrissleuchten
1 Gam Seitenmarkierungsleuchten
7-polige Steckdose am Fahrzeugheck
zusätz. Rücklauf am Fronthebezylinder
(Schnellabsenkung)
Fronthebezylinder Ø126 mm,
Anzahl der Zylinderstufen: 4
Zylinderhub: ca. 4.900 mm
Ölvolumen: ca. 38,0 ltr
Bereifung: 600/55 R26.5 169D Aeolus AE74
10- Loch
ET +50
A3
Kunststoff-Viertelschalen-Kotflügel
(an der Hinterachse montiert)
Stahlrundmulde Stone-R aus
Hochverschleißfestem HARDOX mit schräger
Stirnwand und Stirnwandschutzdach
Hydraulisch öffnende Rückwand mit 2
doppelwirkenden Zylindern inkl
Sperrblock und feststehender
Hakenverriegelung
Fahrgestell lackiert in Reisch-Grau 22
(RAL7021 schwarzgrau)
Mulde lackiert in Fendt NatureGreen
22.000 kg zul. Gesamtgewicht
COC EU-Zulassungsdokument
Hydraulischer Stützfuß