Ford Thunderbird rodsters

















































































































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Owner before me was a car mechanic and had done a lot with brakes and miscellaneous as well as painting the car. For the last 25 years with the first owner, The car had been in a show room and had not been driven , this meant that the engine had corroded in the cylinders and there was poor compression. I took the engine out after it arrived in Norway and howned the block, leveled the heads and changed all the inner parts in the engine.
The car appears to be completely, all of the instruments, brakes, steering and lights work as they should. It didn't come with the soft top, so I bought one new from the USA (tan colored ) and with a swingable auxiliary structure to make it easier to open the soft top. In addition, I have constructed a wind shield screen behind the seat back which dampers the draft on the neck when driving open ( see the pictures). Otherwise, I have made a number of renewed and replacement of parts that I thought were necessary.
The car has been in my heated garage as long as it has been in Norway. The car appears as a great collector's item and is registered as worthy of preservation. As an almost 70-year-old veteran sports car, it is both easy to drive, strong, sporty and good to drive. The soundscape from 2 x exhaust emissions enhances the driving experience to the maximum. There is hardly a more typical sports car icon that signals American car history better. This is a unique opportunity for those looking for an original 1967 T-bird, which rarely appears on the market.
Please contact us by phone or e-mail for more details.
Don Baliszewski, tlf. 0047 98871649. e-mail : pārādīt kontaktus
Odd K. Buraas tlf. 0047 95804390 e-mail : pārādīt kontaktus