Jauns Samtank SMT NEW 2025 MODEL STEEL CEMENT TANK skābbarības cisterna











Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti
















Has a monoblock structure Chassis.
Main Chassis 5 mm. ST-52 quality material is used.
Hitch ears are assembled and welded to the Chassis by the sawing manufacturing method.
Paint:
The trailer is sandblasted.
Washing with thinner after sandblasting.
2-layer epoxy primer.
Applied 3 layers of acrylic paint.
Cement truck:
Size 34m3.
4 mm of ST-52 material.
2 filling from the top.
Single drain at the bottom.
Working pressure of the silopress is 2 bar.
Test pressure of the cement truck is 3 bar.
Unloading System:
A V-SHAPED exhaust system is designed on the body.
Drainage is ensured by opening the ball valve "4" in the lower hatch at an air pressure of 2 bar using vibration hoses inside the body.
Unloading time 10 minutes.
Filling system:
Filling is carried out through hatch covers with a diameter of DN450.
With 2-filling caps.
There are 3 throttle bolts on the upper filling caps.
Axles and suspensions:
3 SERTEL axles.
Drum brake system.
Air suspension.
1st automatic lifting axle.
Tyres and wheels:
385/55 R22.5 (Fulda or Pirelli).
Steel wheels (6 + 1).
Electrical system:
Full Saba brand.
Brake lights.
Side lights on the skirt.
Number lamp.
60/70/80 plates.
Reflector.
Side and rear stripes available.
Front electrical:
Additional front socket, shatterproof version with low or raised connection sockets.
2x7-pin connector.
1x15-pin connector.
1x EBS plug.
Brake system:
Twin hose brake system complies with standards.
The brake system used is 2S 2M (BRAND KNORR).
Brake rocket BRAND GTSA.
4pcs emergency brake phase.
2pcs flat brake bellows.
Compressor system:
BRAND BEKOMSAN.
With electrical system.
3 HEADS.
Central joint (king):
Certified.
It is made of forged steel, resistant to high stress and abrasion, in accordance with SAE/DIN standards.
Support Legs:
OMS brand.
Single side pivot leg, double speed, dynamic load capacity 25 TON - static load capacity 50 tons and gear transmission.
Standard accessories:
Plastic water tank.
Spare wheel space.
Fire extinguisher cabinet.
Drain hose with 4 inch flange.
Rear exit ladder.
Drain valve 2 inch with pressure resistance of 4 bar.
Glycerine pressure gauge.
PVC pipe body for 4 inch drain hose.
Имеет моноблочную структуру Шасси.
Основное Шасси 5 мм. СТ-52 используются качественный материал.
Прицепные уши собраны и приварены к Шасси методом изготовление распильным.
Краска:
Прицеп обработан пескоструйной обработкай.
Промывка разбавителем после пескоструйной обработки.
2-Слойная эпоксидная грунтовка.
Нанесены 3 Слоя акриловой краски.
Цементовоз:
Размер 34м3.
4 мм из материала СТ-52.
2 заполнение с верху.
Одинарный слив в низу.
Рабочее давление силопресс 2 бар.
Испытательное давление цементовоза составляет 3 бар.
Разгрузочная Система:
На корпусе предназначена V-ОБРАЗНАЯ система выпуска.
Слив обеспечивается открытием шарового крана «4» в нижнем люке при давлении воздуха 2 бар с помощью вибрационных шлангов внутри кузова.
Время разгрузки 10 минут.
Система Заполнение:
Заполнение производится через крышки люков диаметром DN450.
С 2-наполняющими крышками.
На верхних крышках заправки есть 3 дроссельных болта.
Оси и подвески:
3 оси SERTEL.
Барабанная тормозная система.
Пневматическая подвеска.
1-я автоматическая подъемная ось.
Шины и диски:
385/55 R22,5 (Фульда или Пирелли).
Стальные диски (6+1).
Электрическая система:
Полный бренд Saba.
Стоп-сигналы.
Боковые фонари на юбке.
Номерная лампа.
Знаки 60/70/80.
Рефлектор.
Доступны боковые и задние полоски.
Электричество на фронте:
Дополнительная передняя розетка, небьющаяся версия с низкими или приподнятыми соединительными розетками.
2x7-контактный разъем.
1x15-контактный разъем.
1x штекер EBS.
Тормозная система:
Двойная шланговая тормозная система соответствует стандартам.
Используется тормозная система 2S 2M (БРЕНДА KNORR).
Тормозная ракета МАРКИ GTSA.
Фаза аварийного тормоза 4шт.
2шт плоских тормозных сильфов.
Компрессорная система:
Бренд BEKOMSAN.
С электрической системой.
3 ГОЛОВКИ.
Центральный шарнир (королек):
Сертифицирован.
Он изготовлен из кованной стали, устойчивой к высоким уровням напряжением и из рушения, в соответствии с нормами SAE/DIN.
Опорные Лапы:
OMS марки.
Ножка с одним боковым поворотом, двойная скорость, динамическая грузоподъемность 25 ТОНН – Статическая грузоподъемность 50 тонн и зубчатая передача.
Стандартные аксессуары:
Пластиковый резервуар для воды.
Места запасного колеса.
Шкаф огнетушителя.
Сливной шланг с фланцем 4 дюйма.
Задняя лестница выхода.
Сливной клапан 2 дюйма с устойчивостью к давлению 4 бар.
Глицериновый манометр.
Корпус трубы из ПВХ для сливного шланга 4 дюйма.
Monoblok şase yapısına sahiptir.
Ana Şasi 5mm. ST-52 yüksek kaliteli malzeme kullanmaktadır.
Çekme kulakları, testere kesimli imalat yöntemi kullanılarak şasiye monte edilir ve kaynaklanır.
Boya:
Römork kumlanmıştır.
Kumlama sonrası tinerle yıkama.
2 katlı epoksi astar.
3 kat akrilik boya uygulandı.
Çimento kamyonu:
Büyüklüğü 34m3.
4 mm ST-52 malzemeden üretilmiştir.
Üstten 2 doldurma.
Altta tek gider var.
Silopressin çalışma basıncı 2 bardır.
Çimento kamyonunun test basıncı 3 bardır.
Boşaltma Sistemi:
Gövdede V-SHAPED egzoz sistemi yer alıyor.
Gövde içindeki titreşim hortumları ile 2 bar hava basıncında alt kapaktaki “4” numaralı küresel vana açılarak drenaj sağlanır.
Boşaltma süresi 10 dakikadır.
Dolum Sistemi:
Dolum, DN450 çapındaki menhol kapaklarından yapılmaktadır.
2 dolumluk kapaklıdır.
Üst depo kapaklarında 3 adet gaz kelebeği cıvatası bulunmaktadır.
Akslar ve süspansiyonlar:
3 adet SERTEL dingil.
Kampana fren sistemi.
Hava süspansiyonu.
1. otomatik kaldırma aksı.
Lastikler ve jantlar:
385/55 R22.5 (Fulda veya Pirelli).
Çelik jantlar (6+1).
Elektrik sistemi:
Tam marka Saba.
Fren lambaları.
Etekte yan ışıklar.
Sayı lambası.
İşaretler 60/70/80.
Reflektör.
Yan ve arka çizgiler mevcuttur.
Ön tarafta elektrik:
Önde ek soket, alçak veya yükseltilmiş bağlantı soketlerine sahip kırılmaz versiyon.
2x7-pin konnektör.
1x15-pin konnektör.
1x EBS fişi.
Fren sistemi:
Çift hortumlu fren sistemi standartlara uygundur.
Fren sistemi 2S 2M (MARKA KNORR) kullanılmaktadır.
GTSA MARKA Fren Rocket.
Acil fren fazı 4 adet.
2 adet düz fren körüğü.
Kompresör sistemi:
Marka BEKOMSAN.
Elektrik sistemiyle birlikte.
3 KAFA.
Orta menteşe (kingpin):
Sertifikalı.
SAE/DIN standartlarına uygun, yüksek gerilim ve aşınmaya dayanıklı dövme çelikten imal edilmiştir.
Destek Bacakları:
OMS markaları.
Tek taraflı salıncaklı, çift hızlı, 25 TON dinamik kaldırma kapasiteli - 50 TON statik kaldırma kapasiteli ve dişli şanzımanlı.
Standart aksesuarlar:
Plastik su deposu.
Stepne yeri.
Yangın söndürme dolabı.
4 inç flanşlı tahliye hortumu.
Arka çıkış merdiveni.
4 bar basınca dayanıklı 2" tahliye vanası.
Gliserin basınç göstergesi.
4" tahliye hortumu için PVC boru gövdesi.