Nooteboom OSD-50-04V, 4 AXLE, 6,7 EXTENDABLE LAST 2 STEERING zema profila platforma puspiekabe





































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti








































Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 7000 kg; Gelenkt
Hinterachse 4: Max. Achslast: 7000 kg; Gelenkt
Kennzeichen: OK-12-TD
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Styretøj
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Styretøj
Registreringsnummer: OK-12-TD
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 7000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 7000 kg; Steering
Rear axle 4: Max. axle load: 7000 kg; Steering
Registration number: OK-12-TD
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dirección
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dirección
Matrícula: OK-12-TD
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Direction
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Direction
Numéro d'immatriculation: OK-12-TD
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 7000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 7000 kg; Meesturend
Achteras 4: Max. aslast: 7000 kg; Meesturend
Kenteken: OK-12-TD
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Układ kierowniczy
Numer rejestracyjny: OK-12-TD
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 7000 kg; Direção
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 7000 kg; Direção
Número de registo: OK-12-TD
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Рулевое управление
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Рулевое управление
Регистрационный номер: OK-12-TD
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 7000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 7000 kg; Styrning
Bakaxel 4: Max. axellast: 7000 kg; Styrning
Registreringsnummer: OK-12-TD