Renault Premium 320 Premium 320 Dci bortu kravas automašīna
































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti






















Marke: Renault
Typ: Premium 320 DCI
Getriebe: ZF16S
Achskonfiguration: 6X2/4
Kran:
Marke; Hiab
Typ: 125-3
ausziehbar: Hydraulisch 3x
Weitere Informationen finden Sie im Video
= Weitere Informationen =
Getriebe: ZF16, 16 Gänge, Schaltgetriebe
Vorderachse: Gelenkt
Hinterachse 1: Gelenkt
Kran: Hiab 125-3, Baujahr 2000, hinten am Fahrgestell
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Willem de Jonge oder Willem de jonge, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Styretøj
Bagaksel 1: Styretøj
Kran: Hiab 125-3, produktionsår 2000, bag på chassiset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Brand: Renault
Type: Premium 320 DCI
Transmission: ZF16S
Axle configuration: 6X2/4
Crane:
Brand; hiab
Type: 125-3
extendable: Hydraulic 3x
See video for more information
= More information =
Transmission: ZF16, 16 gears, Manual gearbox
Front axle: Steering
Rear axle 1: Steering
Crane: Hiab 125-3, year of manufacture 2000, on rear of chassis
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Willem de Jonge or Willem de jonge for more information
Eje delantero: Dirección
Eje trasero 1: Dirección
Grúa: Hiab 125-3, año de fabricación 2000, detrás en el chasis
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Marque : Renault
Type : Premium 320 DCI
Transmission : ZF16S
Configuration des essieux : 6X2/4
Grue:
Marque; hiab
Type : 125-3
extensible : Hydraulique 3x
Voir la vidéo pour plus d'informations
= Plus d'informations =
Transmission: ZF16, 16 vitesses, Commande manuelle
Essieu avant: Direction
Essieu arrière 1: Direction
Grue: Hiab 125-3, année de construction 2000, derrière sur le châssis
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Merk: Renault
Type: Premium 320 DCI
Tranmissie: ZF16S
As configuratie: 6X2/4
Kraan:
Merk; hiab
Type: 125-3
uitschuifbaar: Hydraulisch 3x
Zie video voor meer informatie
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Transmissie: ZF16, 16 versnellingen, Handgeschakeld
Vooras: Meesturend
Achteras 1: Meesturend
Kraan: Hiab 125-3, bouwjaar 2000, achter op het chassis
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Willem de Jonge of Willem de jonge
Oś przednia: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Układ kierowniczy
Żuraw: Hiab 125-3, rok produkcji 2000, z tyłu podwozia
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Eixo dianteiro: Direção
Eixo traseiro 1: Direção
Grua: Hiab 125-3, ano de fabrico 2000, na parte traseira do chassis
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Передний мост: Рулевое управление
Задний мост 1: Рулевое управление
Кран: Hiab 125-3, год выпуска 2000, в задней части шасси
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Framaxel: Styrning
Bakaxel 1: Styrning
Kran: Hiab 125-3, byggnadsår 2000, bakre delen av chassit
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra