Mercedes-Benz Atego ATEGO 1223L 2020. 720x249x260 3000kg Lbw kravas automašīna furgons

Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

























Kabine: Tag
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 4900 kg
Maximale Hinterachslast: 8100 kg
Funktionell
Ladebordwand: MBB, Heckklappe, 3000 kg
Höhe der Ladefläche: 110 cm
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Maks. frontakselbelastning: 4900 kg
Maks. bagakselbelastning: 8100 kg
Funktionelle
Læssebagsmæk: MBB, læssebagsmæk, 3000 kg
Gulvhøjde i lastrum: 110 cm
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
Cab: day
Axle configuration
Max. front axle load: 4900 kg
Max. rear axle load: 8100 kg
Functional
Tail lift: MBB, tail lift, 3000 kg
Height of cargo floor: 110 cm
Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Cargo space outer length: 720 cm
Cargo space outer width: 248 cm
Cargo space outer height: 260 cm
Additional information
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
Cabina: día
Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 4900 kg
Carga máxima del eje trasero: 8100 kg
Funcional
Trampilla elevadora: MBB, válvula de cierre trasera, 3000 kg
Altura piso de carga: 110 cm
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Charge max. sur essieu avant: 4900 kg
Charge max. sur essieu arrière: 8100 kg
Pratique
Trappe de chargement: MBB, soupape arrière, 3000 kg
Hauteur du plancher de chargement: 110 cm
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Max. tengelyterhelés: 4900 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 8100 kg
Funkcionális
Hátsó ajtó: MBB, hátsó ajtó, 3000 kg
A rakodópadló magassága: 110 cm
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg sep. 2025
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Martin Martin Vos vagy Martin Vos-vel
Automaat. Elektrisch bedienbare ramen. Elektrisch bedienbare spiegels. Boordcomputer. Stuurwielbediening. Luxe chauffeursstoel. Luxe luchtgeveerdebijrijdersstoel!!.
Bakmaten: Lengte,720cm. Breedte,248cm. Hoogte,260cm.
Verlengde cabine!! Super luxe ATEGO.
Met een mooie solide opbouw!!
Voertuig indentificatie nr:WDB96702510405957
Prijs E46900,-ex btw
Voor meer informatie bellen:0031630969548 niet op zondag
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 4900 kg
Max. aslast achter: 8100 kg
Functioneel
Laadklep: MBB, achtersluitklep, 3000 kg
Hoogte laadvloer: 110 cm
Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 720 cm
Buiten breedte laadruimte: 248 cm
Buiten hoogte laadruimte: 260 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Maks. nośność osi przedniej: 4900 kg
Maks. nośność osi tylnej: 8100 kg
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: MBB, klapa tylna, 3000 kg
Wysokość podłogi ładowni: 110 cm
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Carga máx. do eixo dianteiro: 4900 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 8100 kg
Funcional
Monta-cargas: MBB, monta-cargas, 3000 kg
Altura do piso da bagageira: 110 cm
Manutenção
APK (MOT): testado até sep. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Макс. нагрузка на переднюю ось: 4900 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8100 kg
Функциональность
Заднее подъемное устройство: MBB, заднее подъемное устройство, 3000 kg
Высота грузового пола: 110 cm
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Max. axellast för: 4900 kg
Max. axellast bak: 8100 kg
Funktionell
Baklucka: MBB, baklucka, 3000 kg
Höjd på lastgolv: 110 cm
Underhåll
MOT: besiktigat till sep. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information