GINAF M 3232 S 6X2 - EURO 2 + PALFINGER PK19000 + REMOTE + PALIFT HOOK kravas automašīna pacēlājs ar āķi







































































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

















- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Robustní motorová brzda
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Federung: hydraulische Federung
Kran: PALFINGER PK19000, Baujahr 1998, hinter der Kabine
Kennzeichen: BH-FX-46
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: PALFINGER PK19000, produktionsår 1998, bag førerhuset
Registreringsnummer: BH-FX-46
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Suspension: hydraulic suspension
Crane: PALFINGER PK19000, year of manufacture 1998, behind the cab
Registration number: BH-FX-46
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: PALFINGER PK19000, año de fabricación 1998, detrás de la cabina
Matrícula: BH-FX-46
- Raskaan käytön moottorijarru
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: PALFINGER PK19000, année de construction 1998, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BH-FX-46
- Snažna kočnica motora
- Nagy teljesítményű motorfék
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Vering: hydraulische vering
Kraan: PALFINGER PK19000, bouwjaar 1998, achter de cabine
Kenteken: BH-FX-46
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftig motorbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: PALFINGER PK19000, rok produkcji 1998, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BH-FX-46
- Depósito de combustível em alumínio
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: PALFINGER PK19000, ano de fabrico 1998, atrás da cabina
Número de registo: BH-FX-46
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: PALFINGER PK19000, год выпуска 1998, сзади кабины
Регистрационный номер: BH-FX-46
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: PALFINGER PK19000, byggnadsår 1998, bakom kabinen
Registreringsnummer: BH-FX-46
- Ağır hizmet tipi motor freni