IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs

PDF
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 1 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 2 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 3 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 4 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 5 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 6 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 7 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 8 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 9 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 10 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 11 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 12 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 13 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 14 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 15 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 16 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 17 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 18 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 19 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 20 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 21 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 22 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 23 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 24 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 25 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 26 - Autoline
IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs | Attēls 27 - Autoline
Ieinteresēja sludinājums?
1/27
PDF
17 250 €
Cena bez PVN
Sazināties ar pārdevēju
Marka: IVECO
Izlaiduma gads: 1995-07
Pirmā reģistrācija: 1995-07-15
Nobraukums: 1 025 110 km
Celtspēja: 22 000 kg
Pašmasa: 10 000 kg
Pilna masa: 32 000 kg
Atrašanās vieta: Beļģija Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Numurs pārdevēja katalogā: 10418
Ievietošanas datums: 2025. gada 28. apr.
Apraksts
Modelis: 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Gabarītu izmēri: 8,75 m × 2,55 m × 3,45 m
Degvielas tvertne: 400 l
Virsbūve
Virsbūves izmēri: 5 m × 2,46 m × 0,95 m
Dzinējs
Jauda: 370 ZS (272 kW)
Degviela: dīzeļdegviela
Tilpums: 13 718 cm³
Cilindru skaits: 6
Eiro: Euro 1
Ātrumkārba
Tips: mehāniskā
Pārnesumu skaits: 16
Asis
Asu skaits: 4
Riteņu formula: 8x4
Balstiekārta: atspere/atspere
Riteņu bāze: 4 200 mm
Dubultās riepas
Pirmā ass: 315/80r22.5
Otrā ass: 315/80r22.5
Trešā ass: 315/80r22.5
Ceturtā ass: 315/80r22.5
Salons un komforts
Saules aizsardzības plāksne
Papildus opcijas
Elektriskie stikla pacēlāji
Multimedija
Automagnetola
Drošības funkcijas
Ātruma ierobežotājs
Diferenciāļa bloķēšanas mehānisms
Papildu aprīkojums
Kaste instrumentiem
Stāvoklis
Stāvoklis: lietots
Papildu informācija
Krāsa: sarkana

Papildu informācija — IVECO Eurotrakker 340 E 37 H 8X4 3S Kipper / Tr!i-Benne pašizgāzējs

Angļu valoda
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Elek. Fensterheber
- Motorbremse

= Anmerkungen =

LKW mit 13 Liter motor - ZF schaltgetriebe -
3 Seiten Kipper (aber PTO, pumpe und Öltank sind abgebaut)
Perfekten zustand !

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF 16S, 16 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Höhe der Ladefläche: 147 cm
Kipper: Links / Rechts / Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Motorbremse

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Gulvhøjde i lastrum: 147 cm
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Φρένο κινητήρα
= Additional options and accessories =

- Elec. windows
- Engine Brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

Truck with 13L engine - ZF gearbox -
3 side tipper met alu sides (but PTO, pump and oiltank have been dismantled)
perfect condition !

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Height of cargo floor: 147 cm
Tipper: Left / Right / Back

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
= Más opciones y accesorios =

- Freno motor
- Suspensión

= Comentarios =

Camion motor 13Litros - caja cambios ZF manual -
Caja volquete tri-lateral con cartolas en alu (PTO, bomba y deposto de aceite estan desmontadas)
Perfecto Estado !

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF 16S, 16 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Altura piso de carga: 147 cm
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Lehtijousitus
- Moottorin jarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein Moteur
- Suspension de feuille
- Vitres élec.

= Remarques =

Camion avec moteur 13L, boite ZF manuelle -
Benne Tri-laterales avec ridelles en alu (mais le PTO, et pompe et réservoir d'huile hydraulique on été demonté)
Etat parfait !

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Hauteur du plancher de chargement: 147 cm
Kipper: Gauche / Droite / Arrière

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Lisnata opruga
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Freno motore
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Elek. ramen
- Motorrem

= Bijzonderheden =

Vrachtwagen met 13 Liter motor - ZF versnellingsbak -
3 zijden kipper (PTO, pomp en olie tank zijn gedemonteerd) -
Perfekte staat !

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF 16S, 16 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Hoogte laadvloer: 147 cm
Kipper: Links / Rechts / Achter

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Bladfjæring
- Motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulec silnikowy
- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF 16S, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Wysokość podłogi ładowni: 147 cm
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas
- Travão de motor

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF 16S, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Altura do piso da bagageira: 147 cm
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Frână de motor
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF 16S, 16 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Высота грузового пола: 147 cm
Самосвал: Слева / Справа / Сзади

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Motorbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80r22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: DI TOMA 3S KIPPER / TRI-BENNE / 3S TIPPER
Höjd på lastgolv: 147 cm
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon
Svarīgi
Šim sludinājumam ir informatīvs raksturs. Precīzas informācijas saņemšanai lūdzam sazināties ar pārdevēju.
Padomi iegādei
Drošības padomi
Pārdevēja pārbaude

Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.

Cenas pārbaude

Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.

Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.

Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.

Aizdomīga priekšapmaksa

Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.

Šādi krāpšanas veidi var ietvert:
  • Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
  • Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
  • Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
  • Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
  • Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
  • Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
  • Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
  • Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Atradāt krāpnieku?
Ziņojiet mums
Drošības padomi
PDF
Pārdodat tehniku?
Dariet to kopā ar mums!
Līdzīgie sludinājumi
17 250 € Bez PVN
1994
1 035 983 km
Jauda 370 ZS (272 kW) Eiro Euro 1 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 22 000 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Gistel (West-Vlaanderen)
Sazināties ar pārdevēju
17 950 € Bez PVN
1996
350 239 km
Jauda 266 ZS (196 kW) Celtspēja 9 080 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Harchies
Sazināties ar pārdevēju
6 300 € Bez PVN
1997
648 690 km
Celtspēja 6 200 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Bree
Sazināties ar pārdevēju
17 900 € Bez PVN
1997
599 472 km
Jauda 310 ZS (228 kW) Celtspēja 11 930 kg Riteņu formula 6x2 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Handzame
Sazināties ar pārdevēju
11 750 € Bez PVN
1993
61 838 km
Celtspēja 14 235 kg Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Bree
Sazināties ar pārdevēju
17 500 €
1997
549 268 km
Degviela dīzeļdegviela Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Nīderlande, 's-Hertogenbosch
Sazināties ar pārdevēju
15 250 € Bez PVN
1992
532 742 km
Eiro Euro 1 Celtspēja 13 990 kg Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Bree
Sazināties ar pārdevēju
11 000 € Bez PVN
2011
188 420 km
Eiro Euro 4 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 2 200 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Gistel (West-Vlaanderen)
Sazināties ar pārdevēju
IVECO Magirus 240.36 pašizgāzējs
1
8 000 € Bez PVN
1992
Eiro Euro 1 Riteņu formula 6x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks Izkraušanas veidi trīspusēja
Beļģija, Beveren
Sazināties ar pārdevēju
18 900 € Bez PVN
1996
322 700 km
Jauda 177 ZS (130 kW) Degviela dīzeļdegviela Tilpums 6 m³ Riteņu formula 4x2 Izkraušanas veidi trīspusēja
Slovēnija
Sazināties ar pārdevēju
8 500 € Bez PVN
1996
826 100 km
Beļģija, Torhout
Sazināties ar pārdevēju
11 500 € Bez PVN
1997
91 223 km
Jauda 286 ZS (210 kW) Eiro Euro 2 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 8 640 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Gistel (West-Vlaanderen)
Sazināties ar pārdevēju
7 500 € Bez PVN
1999
426 658 km
Beļģija, Torhout
Sazināties ar pārdevēju
18 300 € Bez PVN
1999
740 789 km
Eiro Euro 3 Celtspēja 10 340 kg Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Bree
Sazināties ar pārdevēju
11 350 € Bez PVN
1996
577 316 km
Celtspēja 9 880 kg Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Bree
Sazināties ar pārdevēju
8 500 € Bez PVN
1995
234 562 km
Jauda 130 ZS (96 kW) Eiro Euro 2 Tilpums 4,57 m³ Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Wingene
Sazināties ar pārdevēju
MAN 33.460 pašizgāzējs
1
24 850 € Bez PVN
1998
692 225 km
Jauda 460 ZS (338 kW) Eiro Euro 2 Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere Izkraušanas veidi trīspusēja
Beļģija, Wingene
Sazināties ar pārdevēju
12 800 € Bez PVN
1993
1 071 134 km
Jauda 430 ZS (316 kW) Eiro Euro 1 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Bree
Sazināties ar pārdevēju
24 500 € Bez PVN
2012
362 202 km
Jauda 360 ZS (265 kW) Eiro Euro 5 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 18 000 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Meer - Hoogstraten
Sazināties ar pārdevēju
14 700 € Bez PVN
1994
288 253 km
Eiro Euro 1 Celtspēja 18 300 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Bree
Sazināties ar pārdevēju