Mercedes-Benz Arocs 3446 pašizgāzējs









































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti
















Hydraulic Installation: Tipper Hydraulic Installation
AdBlue Tank: 1
Antriebsart: Internal combustion engine
Achsen: Lift-Lenk Achse
DUOMATIC
Spur Assistent
Sonderausstattung
Anhängerbremse 2 - Leitung
Anschlüsse links
Bremsanschluss Standard und DuoMatic
Cockpit Multimedia interaktiv
Drucklufthörner (2) auf Fahrerhausdach
Elektrische Vorrüstung im Fahrerhaus 24V / 100 A
Komfort
Fernabfragefunktion Remote Online
Geschwindigkeits-Begrenzeranlage
Hinterachse Tellerrad 300
Innenraumfilter Baustellenfahrzeuge
Komfort-Telefonie (Bluetooth) mit Induktionsladeschale
Kotflügel 3-teilig mit Spritzschutz
Kraftstofftank: 290 Ltr. Stahl
links
Nachlaufachse 8 t gelenkt
entlastbar
liftbar
Nebenantrieb MB 123-10c
Radstandvariante 4850 mm
Rahmenüberhang 1300 mm
Regensensor
Schlussquerträger verstärkt
Schlüssel mit Fernbedienung zusätzlich (2)
Sitzbezug / Polsterung: Beifahrersitz Velours
Sitzbezug / Polsterung: Fahrersitz Stoff Dinamica
Sitze im Fahrerhaus: Fahrersitz Schwingsitz klimatisiert
Sitze im Fahrerhaus: Fahrersitzlehne umklappbar
Sonnenschutzrollo Seitenscheibe
Fahrertür
Stabilisator zusätzlich
Hinterachse / Nachlaufachse
Stahlfelgen 11.75x22.5 (an Vorderachse)
Steckdose 24V im Beifahrerfussraum zusätzlich
Vorbereitung für 4 Umfeldkameras (Anzeige im Bordmonitor)
Vorbereitung für Rundumkennleuchte
Ölkühler Getriebe
Weitere Ausstattung
Achskonfiguration: 8x2/4
Achslast Vorderachse 7,5 t
Anfahr-/Frontspiegel beheizt
Anhängersteckdose 24V / 15-polig
Arocs 5
Auspuff nach rechts außen
Auspuffanlage zweiteilig
Auspuffrohr Bogen
über 2. Achse
Batterien übereinander angeordnet
Druckluftanschluss im Fahrerhaus
Druckluftbehälter Stahl
Drucklufteinheit mit Kondenswasserüberwachung
Drucklufteinheit mittel
Einschaltautomatik für Fahrlicht (Lichtsensor)
2,30 m
Tunnel 170 mm
Federung: Vorderfedern 7,5 t
3 Blatt
Frontscheibe getönt
Fzg. ohne Rückwandfenster
Generator 100 A
Hebedach manuell (Stahl)
Karosserie/Aufbau: Fahrgestell
Komfortschließanlage
Lenkhelfpumpe ungeregelt
Lenkrad mit Multifunktion
Lenkölkühlung
Luftpresser 2-Zyl
Lufttrockner beheizt
Motorvariante OM 470
Nutzungsart: Nahverkehr
Rampenspiegel
Restwärmeausnutzung
Schlüssel mit Fernbedienung (2)
Seitenmarkierungsleuchten LED blinkend
Sitze im Fahrerhaus: Beifahrerfunktionssitz
Spritzschutz vorn
Stabilisator Vorderachse
Stahlfelgen 9.00x22.5
Steckdose 12V im Beifahrerfussraum
Stoßfängerecken vorn in Stahlausführung
Tachograph / EG-Kontrollgerät
Tagfahrlicht automatisch
Truck Data Center 7 (Flottenmanagement-System)
Unterfahrschutz hinten fest
Unterfahrschutz vorn
Vorbereitung Mauterfassung
Vorbereitung Truck Data Center (Flottenmanagement-System)
Vorderachse gekröpft
Wasserpumpe geregelt