Prece sludinājumā Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs ir pārdota un nav iekļauta meklēšanā!
Līdzīgie sludinājumi
Pārdots
1/8
Marka:
Mercedes-Benz
Modelis:
Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton
Tips:
pašizgāzējs
Izlaiduma gads:
2017-04
Pirmā reģistrācija:
2017-04-20
Nobraukums:
364 440 km
Celtspēja:
19 795 kg
Pašmasa:
21 205 kg
Pilna masa:
41 000 kg
Atrašanās vieta:
Nīderlande Wijchen6559 km no jums
Ievietošanas datums:
vairāk par 1 mēnesi
Numurs pārdevēja katalogā:
93-BJK-8
Apraksts
Gabarītu izmēri:
garums - 9,02 m, platums - 2,55 m
Dzinējs
Jauda:
510 ZS (375 kW)
Degviela:
dīzeļdegviela
Tilpums:
12 809 cm³
Cilindru skaits:
6
Eiro:
Euro 6
Ātrumkārba
Tips:
automāts
Asis
Asu skaits:
4
Riteņu formula:
8x8
Riteņu bāze:
6 200 mm
Stāvoklis
Stāvoklis:
lietots
Papildu informācija
Krāsa:
sarkana
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2025
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
BJ: 2017
KM: 364.440
Automaat
Multiklep
Hydrobord
Palfinger Epsilon 17 tons kraan
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2025
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации