Prece sludinājumā Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs ir pārdota un nav iekļauta meklēšanā!
Līdzīgie sludinājumi
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs
Pārdots
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs attēls 2
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs attēls 3
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs attēls 4
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs attēls 5
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs attēls 6
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs attēls 7
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs attēls 8
1/8
Marka:  Mercedes-Benz
Modelis:  Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton
Tips:  pašizgāzējs
Izlaiduma gads:  2017-04
Pirmā reģistrācija:  2017-04-20
Nobraukums:  364 440 km
Celtspēja:  19 795 kg
Pašmasa:  21 205 kg
Pilna masa:  41 000 kg
Atrašanās vieta:  Nīderlande Wijchen6559 km no jums
Ievietošanas datums:  vairāk par 1 mēnesi
Numurs pārdevēja katalogā:  93-BJK-8
Apraksts
Gabarītu izmēri:  garums - 9,02 m, platums - 2,55 m
Dzinējs
Jauda:  510 ZS (375 kW)
Degviela:  dīzeļdegviela
Tilpums:  12 809 cm³
Cilindru skaits:  6
Eiro:  Euro 6
Ātrumkārba
Tips:  automāts
Asis
Asu skaits:  4
Riteņu formula:  8x8
Riteņu bāze:  6 200 mm
Stāvoklis
Stāvoklis:  lietots
Papildu informācija
Krāsa:  sarkana

Papildu informācija — Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8 Palfinger Epsilon 17 ton pašizgāzējs

Angļu valoda
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg

Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
Mercedes-Benz Arocs 4151 8x8
BJ: 2017
KM: 364.440
Automaat
Multiklep
Hydrobord
Palfinger Epsilon 17 tons kraan

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg

Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg

Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации