Jauns ZVVZ NKR 46/7 Feed silo semi-trailer - krmivový silo návěs skābbarības cisterna
Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti




















Počet kuželů, komor 7
Plnící hrdla - posuvná (mechanicky) 7
Materiál nádoby (EN 573-3, EN AW 5083), pracovní tlak 1,5 bar,
objem cca. 46 m3
Rám - EN 573-3, EN AW 5083
Zadní box s ovládáním + plastový box na nářadí
Boční ochrana
1x dvojitý tubus na hadice - DN 200, 5 000 mm
Zadní nárazník - ALU Elox
Podpěrné nohy (levostranné ovládání)
Kola - hliníkový disk 11,75x 22,5, Pneu 385/65 R22,5 - 6x
Nápravy BPW/SAF/JOST, třetí náprava natáčená - systém TRIDEC
Zvedací náprava (na 1. nápravě)
Kotoučové brzdy 22"
Brzdový systém - WABCO 2S/2M, TEBS-E
ROZVOD VZDUCHU, VYPRAZDŇOVÁNÍ A ČEŘENÍ
Rozvod vzduchu vpředu, ovládání vzadu
Filtr rozvodu vzduchu (1 ks uvnitř nádoby)
Manometr rozvodu vzduchu (Glycerin, D 63 mm, 0-4 bar)
Rozvod vzduchu - trubka 3", Storz koncovka
Pojišťovací ventil (1 1/4", nastavený tlak 1,5 bar)
Zpětná klapka rozvodu vzduchu (DN 80 mm, PN6, CE)
Kulové kohouty 2" a 3" (CE)
Vyprazdňování (ovládání v zadním boxu)
Vyprazdňování - DN 100 mm, směr dozadu nad nárazník
Vyprazdňování - ocelová rovná trubka, klapky DN 200, pneumaticky ovládané
Přífuk (2" + zpětný ventil G 2" na prvním kuželu a kruhové trysce)
Kruhová tryska (1 ks DN 100, G4" + přífuk G2")
Cones, sections 7
Manholes - sliding type (mechanical) 7
Tank material (EN 573-3, EN AW 5083), operating pressure 1,5 bar,
volume app. 46 m3
Frame - EN 573-3, EN AW 5083
Rear operating box + plastic tool box
Side guards - Elox
1x double hose tube carrier - DN 200, 5000 mm
Bumper - Elox
Wheels on aluminium rims, 11,75x22,5, Tyres 385/65 R22,5, 6 pcs
Axles BPW/SAF/JOST, third steered axle - TRIDEC
Lifting axle (on 1. axle)
Disc brakes 22"
Braking system - WABCO 2S/2M,TEBS-E
AIR DISTRIBUTION & DISCHARGING & AERATION
Air distribution at the front, operation at rear
Air distribution filter (1pc inside the tank)
Air distribution manometer (Glycerin, D 63mm, 0-4 bars)
Air distribution pipe - 3", STORZ ending
Safety valve (1 1/4", 1,5 bars)
Air distribution non-return valve (DN 80mm, PN6, CE)
Ball valves 2" and 3" CE
Discharging (operation in rear box)
Discharging diameter (DN 100mm, direction to the rear above the bumper
Discharging - steel, straight pipe, valves DN 200, pneumatic operated
Air boost (2" + clack valve G2" on the 1. cone and circle valve)
Circle valve (1pc DN 100mm, G4" + boost air G2")