IVECO Stralis 510 Stralis 510 vilcējs



















































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti
























- Въздушно окачване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Странични престилки
- Hliníková palivová nádrž
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Luftfederung
- Sideskirts
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/80/22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 13000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Sideskørter
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/80/22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Maks. bagakselbelastning: 13000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Side skirts
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/80/22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Max. rear axle load: 13000 kg
APK (MOT): tested until 02/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/80/22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Carga máxima del eje trasero: 13000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Lämmitin
- Sivuhelmat
- Chauffage
- Jupes latérales
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/80/22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 13000 kg
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Bočni pragovi
- Grijač
- Grijač vozila
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/80/22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Max. tengelyterhelés hátul: 13000 kg
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- Sideskirts
- Standkachel
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/80/22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 13000 kg
APK: gekeurd tot feb. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Luftfjæring
- Sideskjermplate
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoilery boczne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/80/22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Maks. nośność osi tylnej: 13000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Depósito de combustível em alumínio
- Saias laterais
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/80/22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Carga máx. do eixo traseiro: 13000 kg
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/80/22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Макс. нагрузка на заднюю ось: 13000 kg
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kúrenie
- Postranné zásterky
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sidokjolar
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/80/22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Max. axellast bak: 13000 kg
MOT: besiktigat till feb. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Yan etekler