Jauns MAN TGX 26.580 6x4 Retarder vilcējs







































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti



Emissions Sticker: 4 (Green)
Hydraulic Installation: Other
Driving Cab: Long distance traffic
Euro: Euro 6e
Achsenhersteller: Öl für angetriebene
AdBlue Tank: 1
Antriebsart: Internal combustion engine
TGX 26.580 6x4 BL SA
2.900 Nm Drehmoment
MAN TipMatic 12.30 OD
Vorderachse
10.000 kg - Hinterachse
13.000 kg
HY-Achse
Hochleistung
vollsynthetisch
Fahrprogramm MAN TipMatic Performance und Efficiency
bis 70.000 kg
3.900 mm Hauptradstand
Druckluftaufbereitung
elektronisch geregelt AMS
Feststellbremse
auf Vorderachse(n) pneumatisch
zusätzlich
erschöpflich
Lenkbremse - Wegrollsperre MAN EasyStart
Anzeige Bremsbelagstärke
mit Warnung Bremsbelagverschleiß
Notbremssignal
Warnblinkaktivierung
automatisch
Rückfahrwarner - Lichtfunktionstest - Seitenmarkierungsleuchten
LED
Reifendruckkontrollsystem (TPM)
mit Anzeige Reifentemperatur
Lenkübersetzung
Standard
Glashubdach
vor Frontscheibe
mit Fernbedienung
Sitzbezüge
Elektronisch geregeltes Lenksystem MAN ComfortSteering
Bedienfeld MAN EasyControl
4 Funktionen
bei offener Tür von außen bedienbar
Wasserzusatzheizung
1 Liege
110 mm Matratze
mit Ablagen
Steckdosen
Fahrerarbeitsplatzpaket Premium - Innenleuchte
Leseleuchte (Beidseitig)
Spurwechselhilfe LCS und Abbiegehilfe
40 mm Bauhöhe Sattelplatte (bis max. 36.000 kg Sattellast)
Sattelkupplung JOST JSK 37 C 2 Zoll
Nebenabtrieb
getriebeabhängig
Typ NTX/10c
ohne Flansch
f=0,96
Lage ca. 1:30 Uhr