Mercedes-Benz Actros 2548 6x2/4 - EURO 6 - AIRCO - CAB HEATER - 2 BEDS - DIFF. vilcējs















Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti



















- Дистанционно централно заключване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Schlafkabine
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 7500 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Wenden Sie sich an Bastien Begemann oder Corné Visser, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Maks. frontakselbelastning: 7500 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Kontakt Bastien Begemann eller Corné Visser for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Aluminium fuel tank
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Spoilers
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 7500 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Please contact Bastien Begemann or Corné Visser for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Carga máxima del eje delantero: 7500 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Póngase en contacto con Bastien Begemann o Corné Visser para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 7500 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Veuillez contacter Bastien Begemann ou Corné Visser pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Max. tengelyterhelés: 7500 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Bastien Begemann vagy Corné Visser-vel
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
= Bijzonderheden =
For sale:
Mercedes Actros 2548 6x2/4
03-2015
EURO 6
1.105.000 km
Aut. gearbox
Airconditioning
Cab heater
Differential lock
2 beds
Refrigerator
Painted wheels
Mercedes-Benz Actros 2548 6x2/4 - EURO 6 - AIRCO - CAB HEATER - DIFF. LOCK - GOOD CONDITION - direct available at BaCo Trucks & Trading BV.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 7500 kg
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Neem voor meer informatie contact op met Bastien Begemann of Corné Visser
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Maks. nośność osi przedniej: 7500 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bastien Begemann lub Corné Visser
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Carga máx. do eixo dianteiro: 7500 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Contacte Bastien Begemann ou Corné Visser para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7500 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Свяжитесь с Bastien Begemann или Corné Visser для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Vyhrievanie vozidla
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Max. axellast för: 7500 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Kontakta Bastien Begemann eller Corné Visser för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme