Mercedes-Benz Arocs 1845 vilcējs + pašizgāzējs puspiekabe



































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti








Driving Cab: Fernverkehr
Hydraulic Installation: Kipphydraulik
1. Achse: Blattgefedert
2. Achse: Luftgefedert
Sonderausstattung: Audiosystem: CD-Radio (Bluetooth), CB-Funk, Fahrassistenz-System: Attention-Assist (Müdigkeitserkennungs-Sensor), Fahrassistenz-System: Bremsassistent (Active Brake-Assist), Fahrassistenz-System: Spurhalteassistent, Getriebe 12-Gang - Typ: G 230-12, Hinterachse Tellerrad 300, Hydrauliköltank 200 Ltr. Aluminium, rechts, Innenraumfilter Baustellenfahrzeuge, Kraftstofftank: 290 Ltr. Aluminium, links, Luftansaugung hinter Fahrerhaus, Luftpresser 2-Zyl., Montageplatte / Sattelplatte 40 mm für Sattelkupplung, Motorbremse verstärkt, Nebenantrieb MB 131-2c, Rahmenabsenkung ohne Balg-Restdruckregelung, Reserverad, Rundumkennleuchte links/rechts, Sattelkupplung, wartungsarm, Schnittstelle Flottenmanagement-System, Sitze im Fahrerhaus: Fahrersitz Schwingsitz Komfort, Sonnenblende außen, Sonnenschutzrollo Seitenscheibe, Fahrertür, Spritzschutz vorn, Stauklappe außen links, Steckdose 12V im Beifahrerfussraum, Steckdose 24V im Beifahrerfussraum zusätzlich, Steinschlag Schutzgitter, Unterfahrschutz vorn, Vorbereitung / Schalter Liftachse am Auflieger / Anhänger, Ölkühler GetriebeWeitere Ausstattung:Abgasnorm EURO 6, ABS abschaltbar, Achskonfiguration: 4x2, Achslast Vorderachse 7,5 t, Anhängersteckdose 24V / 15-polig, Arbeitsscheinwerfer, Arocs, Auspuffendrohr zur Fahrzeugmitte, Außenspiegel elektr. verstell- und heizbar, Batterie 170 Ah, Differentialsperre Hinterachse, Druckluftanschluss im Fahrerhaus, Druckluftbehälter Stahl, Drucklufteinheit mittel, Fahrerhaus: Breite 2,30 m, Fahrerhaus: Fahrerhauseinstieg beweglich, Fahrerhaus: Kippeinrichtung hydraulisch, Fahrerhaus: M ClassicSpace, Fahrerhaus: stahlgefedert, Standard, Fahrerhausboden mit Motortunnel 170 mm, Federung: Blatt / Luft, Federung: Vorderfedern 7,5 t, 3 Blatt, Fensterheber elektrisch, Frontscheibe getönt, Generator 100 A, Getriebe 12-Gang - Typ: G 281-12, Harnstofftank (AdBlue): 60 Ltr., Info-Display 10,4 cm, Innenraumfilter: Pollenfilter, Karosserie/Aufbau: Sattelzugmaschine, Karosserievariante: Standard, Komfortschließanlage, Kotflügel 3-teilig, Lenkhelfpumpe ungeregelt, Luftansaugung von vorn, Lufttrockner beheizt, Motor 12,8 Ltr. - 330 kW R6 Diesel (OM 471), Motorraum-Kapselung, Radstand 3600 mm, Rampenspiegel, Restwärmeausnutzung, Scheibenbremsen mit Teilschutz, Scheibenbremsen Vorder- und Hinterachse, Sitzbezug / Polsterung: Stoff, Sitze im Fahrerhaus: Beifahrerfunktionssitz, Stabilisator Vorderachse, Steckdose Fahrerhaus 24V, Tachograph / EG-Kontrollgerät, Vorbereitung Mauterfassung, Vorderachse gerade, Zul. Gesamtgewicht 18,00 t
AdBlue Tank: 1
Euro: Euro6c
Mercedes Benz Arocs 1845 LS Schwere Bauweise
1. Hand Deutsches Fahrzeug
AP Hinterachse ( Außenplaneten-Achse )
Spur-Haltesystem
Multifunktionslenkrad
Berg-Anfahrhilfe
Classic Space M
Stahlstoßstange = Baustellenausführung
Scheckheftgepflegt
HU neu