Renault Midlum Renault Midlum vilcējs












































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti





Blattfeder vorn/Luftfeder hinten
km-Stand 515.500 km
fahr gut. Der Kabineneingang bedarf einiger Aufmerksamkeit.
betrifft den Margenverkauf.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 3400 kg
Maximale Hinterachslast: 6400 kg
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Willem de Jonge oder Willem de jonge, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 3400 kg
Maks. bagakselbelastning: 6400 kg
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Leaf spring front/air spring rear
km reading 515,500 km
drives well. cabin entry needs some attention.
concerns margin sale.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 3400 kg
Max. rear axle load: 6400 kg
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Willem de Jonge or Willem de jonge for more information
Carga máxima del eje delantero: 3400 kg
Carga máxima del eje trasero: 6400 kg
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Ressort à lames avant/ressort pneumatique arrière
kilométrage relevé 515 500 km
conduis bien. l'entrée de la cabine nécessite une certaine attention.
concerne les ventes sur marge.
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 3400 kg
Charge max. sur essieu arrière: 6400 kg
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Blad/lucht geveerd
km stand 515.500 km
rijd goed. cabine instap behoefd wat aandacht.
betreft marge verkoop.
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 3400 kg
Max. aslast achter: 6400 kg
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Willem de Jonge of Willem de jonge
Maks. nośność osi przedniej: 3400 kg
Maks. nośność osi tylnej: 6400 kg
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Carga máx. do eixo dianteiro: 3400 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 6400 kg
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 3400 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 6400 kg
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Max. axellast för: 3400 kg
Max. axellast bak: 6400 kg
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)