Renault T520 vilcējs













































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti




















- Нагревател на автомобила
- Странични престилки
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Sideskirts
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse: Refenmaß: 315/80/22.5; Max. Achslast: 13000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Theo Zegers, um weitere Informationen zu erhalten.
- Sideskørter
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80/22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Theo Zegers for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ οχήματος
- Πλευρικές ποδιές
- Side skirts
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle: Tyre size: 315/80/22.5; Max. axle load: 13000 kg
APK (MOT): tested until 12/2025
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Theo Zegers for more information
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80/22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Theo Zegers para obtener más información.
- Lämmitin
- Sivuhelmat
- Chauffage
- Jupes latérales
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80/22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Theo Zegers pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Járműfűtés
- Oldalsó védőlemezek
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sideskirts
- Standkachel
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras: Bandenmaat: 315/80/22.5; Max. aslast: 13000 kg
APK: gekeurd tot dec. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Theo Zegers
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoilery boczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Theo Zegers
- Aquecedor
- Saias laterais
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80/22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg
APK (MOT): testado até dec. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Theo Zegers para obter mais informações
- Fuste laterale
- Încălzitor vehicul
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост: Размер шин: 315/80/22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Theo Zegers для получения дополнительной информации
- Postranné zásterky
- Vyhrievanie vozidla
- Kupévärmare
- Sidokjolar
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65/22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel: Däckets storlek: 315/80/22.5; Max. axellast: 13000 kg
MOT: besiktigat till dec. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Theo Zegers för mer information
- Isıtıcı
- Yan etekler