Scania P310 / Manual Gearbox / Klima / TUV: 5-2026 / Belgium Truck vilcējs














Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti




















- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Sleeper Cab (spací kabina)
= Další informace =
Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: pouze
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315/70 R22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Údržba
MOT: zkontrolováno do mei 2026
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Liegeplatz
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Tacho digital
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Sleeping cabin
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Axle configuration
Tyre size: 315/70 R22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Maintenance
APK (MOT): tested until 05/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Cabina litera
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine couchette
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mai 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Sleeper Cab
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: csak
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70 R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mei 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: solo
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315/70 R22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mag 2026
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Slaapcabine
- Tacho Digitaal
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 R22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Manutenção
APK (MOT): testado até mei 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mei 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: iba
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315/70 R22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Údržba
MOT: skontrolované do mei 2026
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Underhåll
MOT: besiktigat till mei 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Sleeper cab