Terberg YT 182 / Terminal Tractor vilcējs













































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti














Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 295 / 80 / R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 95%
Hinterachse: Refenmaß: 315 / 70 / R22.5; Max. Achslast: 25000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Innenraum
Innenraum: grau
Zahl der Sitzplätze: 1
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Anzahl der Schlüssel: 1
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 295 / 80 / R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 95%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315 / 70 / R22.5; Maks. akselbelastning: 25000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Antal sæder: 1
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Antal nøgler: 1
Bodywork: Standard tractor
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 295 / 80 / R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 95%
Rear axle: Tyre size: 315 / 70 / R22.5; Max. axle load: 25000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Interior
Interior: grey
Number of seats: 1
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Number of keys: 1
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 295 / 80 / R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315 / 70 / R22.5; Carga máxima del eje: 25000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Interior
Interior: gris
Número de plazas sentadas: 1
Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Número de llaves: 1
Construction: Tracteur standard
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 295 / 80 / R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 95%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315 / 70 / R22.5; Charge maximale sur essieu: 25000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Intérieur
Intérieur: gris
Nombre de places assises: 1
Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Nombre de clés: 1
Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten twv € 250,00.
Bezoek onze website pārādīt kontaktus voor meer foto's.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 295 / 80 / R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 95%
Achteras: Bandenmaat: 315 / 70 / R22.5; Max. aslast: 25000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 1
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 1
axel_mark: Terberg
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 295 / 80 / R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 95%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315 / 70 / R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 25000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Wnętrze
Wnętrze: szary
Liczba miejsc siedzących: 1
Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Liczba kluczyków: 1
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 295 / 80 / R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 95%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315 / 70 / R22.5; Máx carga por eixo: 25000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Interior
Interior: cinzento
Número de bancos: 1
Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de chaves: 1
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 295 / 80 / R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 95%
Задний мост: Размер шин: 315 / 70 / R22.5; Макс. нагрузка на ось: 25000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Количество мест: 1
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Количество ключей: 1
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 295 / 80 / R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 95%
Bakaxel: Däckets storlek: 315 / 70 / R22.5; Max. axellast: 25000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Interiör
Interiör: grå
Antal sittplatser: 1
Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Antal nycklar: 1