Jauns Bull Trailers Taurus Evo zema profila platforma puspiekabe









Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti



































Chassis: 225096
Ready for delivery – Viewable in Piacenza – European Type Approved
General Overview:
Gooseneck lowbed semi-trailer equipped with electrohydraulic ramps, ideal for loading aerial platforms and rubber-tyred machinery.
Technical Specifications:
• 3 ROR axles (STEFEN – Italy) with 11-ton air suspension and drum brakes
• 1st liftable axle – 3rd self-steering axle
• High-strength steel chassis (S 420 / S 500) – Hot-dip galvanized with grey-painted side rails
• Total length: 13.70 m – Lower deck: 10.00 m
• Width: 2.54 m – Deck height: 88 cm – Kingpin height: 120 cm
• GVW: 39,000 kg – Payload: 27,800 kg – Tare: 11,200 kg
Systems and Safety:
• EBS + ASR anti-rollover braking system (Knorr Bremse)
• MultiLED II lighting system (Aspock)
• Pneumatic valve for deck height adjustment
• OMS/SAF front landing legs – Manual rear legs
Anchoring and Preps:
• 6 ring lashing points (3 per side)
• 16 recessed lashing slots on deck (8 per side)
• Additional slots on side rails
• Pre-equipped for front-mounted ramps and hydraulic winch
Mounted Accessories:
• Electrohydraulic double-piece rear ramps (3600 mm: 2400 + 1200 mm x 1000 mm), perforated steel
• Adjustable inner width from 50 cm to 4 cm – Ideal for aerial platforms and rubber-tyred vehicles
• 20 cm-deep recesses between neck and axles with steel covers
• Hot-dip galvanized chassis – Blue-painted steel rims
• 12 Continental 235/75 R 17.5 tyres – 2 toolboxes on gooseneck
Warranty and Support:
• Warranty per legal regulations
• Structural support available in Frosinone, Piacenza, Torino, Verona, Trento
• Full national assistance for ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock components
For information and viewing:
Phone: pārādīt kontaktus (Emanuele)
YouTube: pārādīt kontaktus
Instagram: pārādīt kontaktus
Facebook: pārādīt kontaktus
Website: pārādīt kontaktus
Telaio: 225096
Semirimorchio ribassato con collo d’oca e rampe elettroidrauliche posteriori, ideale per il carico di piattaforme aeree e macchine gommate.
Caratteristiche tecniche:
• 3 assali ROR (STEFEN – Italia) da 11 tonnellate con sospensioni pneumatiche e freni a tamburo
• 1° asse sollevabile – 3° asse autosterzante
• Telaio in acciaio alto resistenziale (S 420 / S 500) zincato a caldo con costole laterali verniciate grigie
• Lunghezza totale: 13,70 m – Piano ribassato: 10,00 m
• Larghezza: 2,54 m – Altezza pianale: 88 cm – Altezza ralla: 120 cm
• Massa complessiva: 39.000 kg – Portata utile: 27.800 kg – Tara: 11.200 kg
Sistemi e sicurezza:
• Sistema frenante EBS + ASR antiribaltamento (Knorr Bremse)
• Impianto luci MultiLED II (Aspock)
• Valvola pneumatica per regolazione altezza del piano di carico
• Piedi anteriori OMS/SAF – Piedi posteriori manuali
Ancoraggi e predisposizioni:
• 6 ganci ad anello (3 per lato)
• 16 asole di ancoraggio incassate nel pianale (8 per lato)
• Asole aggiuntive sulle costole laterali
• Predisposizione per rampe anteriori e verricello idraulico
Dotazioni installate:
• Rampe posteriori elettroidrauliche in doppio pezzo (3600 mm: 2400 + 1200 mm x 1000 mm), in acciaio forato
• Larghezza interna regolabile da 50 cm fino a 4 cm – Ideale per piattaforme e veicoli gommati
• Ribassi profondi 20 cm tra collo e assi, con coperture in acciaio
• Telaio zincato a caldo – Cerchi in acciaio verniciati blu
• 12 pneumatici Continental 235/75 R 17.5 – 2 cassette porta attrezzi in zona collo
Garanzia e assistenza:
• Garanzia secondo normativa vigente
• Supporto strutturale disponibile a Frosinone, Piacenza, Torino, Verona e Trento
• Assistenza nazionale per componenti ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock
Contatti:
Emanuele: pārādīt kontaktus
YouTube: pārādīt kontaktus
Instagram: pārādīt kontaktus
Facebook: pārādīt kontaktus
Sito web: pārādīt kontaktus