Renault Midlum 210 CARBURANT / FUEL 10500L - 3 COMP benzīnvedējs





















































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti
















Kabina: den
Přední náprava: Řízení
Počet oddílů: 3
Čerpadlo: Ano
Hadice: Ano
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
KRAFTSTOFFTANK 10500L - 3 KAMMER ( 4500 / 2500 / 3500 )
PUMPE / ZÄHLER / SCHLAUCH
DIFFERENZIELL
MECHANISCHE EINSPRITZUNG
LÄNGE: 6,35M
FRANZOSISCHE PAPIEREN
= Firmeninformationen =
Die vorgenannten Angaben sind unverbindlich. Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf unter Vorbehalt. Unsere website pārādīt kontaktus
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Tanklaster
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Gelenkt
Funktionell
Zahl der Kammern: 3
Pumpe: Ja
Schläuche: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jasmien Vercruysse oder Ingmar Dejonckheere, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Tankbil til transport af brændstof
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Styretøj
Funktionelle
Antal rum: 3
Pumpe: Ja
Slanger: Ja
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere for yderligere oplysninger
FUEL TANK 10500L - 3 COMPARTMENTS ( 4500 / 2500 / 3500 )
PUMP / COUNTER / HOSE
DIFFERENTIAL
MECHANICAL INJECTION
LENGTH: 6.35M
FRENCH PAPERS
= Dealer information =
the information and descriptions are purely an indication and subject to errors, changes and intermediate sale . check our website pārādīt kontaktus
= More information =
General information
Bodywork: Fuel tanker
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Steering
Functional
Number of compartments: 3
Pump: Yes
Hoses: Yes
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Jasmien Vercruysse or Ingmar Dejonckheere for more information
Carrocería: Camión cisterna de combustible
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Dirección
Funcional
Número de compartimentos: 3
Bomba: Sí
Mangueras: Sí
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Jasmien Vercruysse o Ingmar Dejonckheere para obtener más información.
CITERNE A CARBURANT 10500L - 3 COMPARTIMENTS ( 4500 / 2500 / 3500 )
POMPE / COMPTEUR / TUYAU
DIFFERENTIEL
INJECTION MÉCANIQUE
LONGUEUR : 6,35M
PAPIERS FRANCAIS
= Information sur la société =
L'information et descriptions sont indicatives et sous réserve de'erreurs, changements et vente entretemps. Regardez notre site web pārādīt kontaktus
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Camion-citerne
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Direction
Pratique
Nombre de compartiments: 3
Pompe: Oui
Tuyaux: Oui
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere pour plus d'informations
Felépítmény: Üzemanyag-szállító tartálykocsi
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Kormányzás
Funkcionális
A rekeszek száma: 3
Szivattyú: Igen
Tömlők: Igen
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Jasmien Vercruysse vagy Ingmar Dejonckheere-vel
Cabina: giorno
Asse anteriore: Sterzo
Numero di scomparti: 3
Pompa: Sì
Tubi flessibili: Sì
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
BRANDSTOFTANK 10500L - 3 COMPARTIMENTEN ( 4500 / 2500 / 3500 )
POMP / TELLER / SLANG
DIFFERENTIEEL
MECHANISCHE INJECTIE
LENGTE: 6,35M
FRANSE PAPIEREN
= Bedrijfsinformatie =
De gegeven informatie is louter indicatief en onder voorbehoud van fouten, veranderingen en tussenverkoop. Bekijk ook onze website pārādīt kontaktus
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Brandstoftankwagen
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Meesturend
Functioneel
Aantal compartimenten: 3
Pomp: Ja
Slangen: Ja
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jasmien Vercruysse of Ingmar Dejonckheere
Budowa: Cysterna na paliwo
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Układ kierowniczy
Funkcjonalność
Liczba komór: 3
Pompa: Tak
Węże: Tak
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jasmien Vercruysse lub Ingmar Dejonckheere
Carroçaria: Camião cisterna de combustível
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Direção
Funcional
Número de compartimentos: 3
Bomba: Sim
Mangueiras: Sim
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere para obter mais informações
Кузов: Топливная цистерна
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Рулевое управление
Функциональность
Количество отсеков: 3
Насос: Да
Шланги: Да
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Jasmien Vercruysse или Ingmar Dejonckheere для получения дополнительной информации
Kabína: deň
Predná náprava: Riadenie
Počet oddielov: 3
Čerpadlo: Áno
Hadice: Áno
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Överbyggnad: Bränsletankbil
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Styrning
Funktionell
Antal fack: 3
Pump: Ja
Slangar: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere för mer information