MAN TGX 26.400 6x2 kravas automašīna šasija





















Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti










Hinterachse 1: Gelenkt
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Styretøj
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Michel Derks eller Robin Paau for yderligere oplysninger
KM: 821.533
YOM: 2009
= More information =
Front axle: Steering
Rear axle 1: Steering
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Eje trasero 1: Dirección
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Michel Derks o Robin Paau para obtener más información.
Essieu arrière 1: Direction
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Michel Derks ou Robin Paau pour plus d'informations
KM: 821.533
BJ: 2009
= Meer informatie =
Vooras: Meesturend
Achteras 1: Meesturend
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Oś tylna 1: Układ kierowniczy
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks lub Robin Paau
Eixo traseiro 1: Direção
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Michel Derks ou Robin Paau para obter mais informações
Задний мост 1: Рулевое управление
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Michel Derks или Robin Paau для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Styrning
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Michel Derks eller Robin Paau för mer information