MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs

PDF
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 1 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 2 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 3 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 4 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 5 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 6 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 7 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 8 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 9 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 10 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 11 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 12 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 13 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 14 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 15 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 16 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 17 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 18 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 19 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 20 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 21 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 22 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 23 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 24 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 25 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 26 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 27 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 28 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 29 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 30 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 31 - Autoline
MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs | Attēls 32 - Autoline
Ieinteresēja sludinājums?
1/32
PDF
59 500 €
Cena bez PVN
Sazināties ar pārdevēju
Marka: MAN
Izlaiduma gads: 2015-08
Pirmā reģistrācija: 2015-08-19
Nobraukums: 609 258 km
Celtspēja: 28 540 kg
Pašmasa: 20 460 kg
Pilna masa: 49 000 kg
Atrašanās vieta: Beļģija Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Numurs pārdevēja katalogā: 3976
Ievietošanas datums: vairāk par 1 mēnesi
Apraksts
Gabarītu izmēri: garums - 9,73 m, platums - 2,55 m
Dzinējs
Jauda: 480 ZS (353 kW)
Degviela: dīzeļdegviela
Tilpums: 12 419 cm³
Cilindru skaits: 6
Eiro: Euro 6
Ātrumkārba
Tips: automāts
Asis
Asu skaits: 5
Riteņu formula: 10x8
Balstiekārta: atspere/pneimatisks
Riteņu bāze: 6 800 mm
Pirmā ass: bremzes - disku
Otrā ass: bremzes - disku
Trešā ass: bremzes - disku
Ceturtā ass: bremzes - disku
Piektā ass: bremzes - disku
Bremzes
ABS
EBS
Salons un komforts
Kruīza kontrole (tempomāts)
Adaptīvā kruīza kontrole
Papildus opcijas
Kondicionieris
Elektriskie stikla pacēlāji
Drošības funkcijas
Centrāla atslēga
Ātruma ierobežotājs
ESP
Papildaprīkojums
ASR
PTO
AdBlue rezervuārs
Stāvoklis
Stāvoklis: lietots
Papildu informācija
Krāsa: gaiši zila

Papildu informācija — MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK pašizgāzējs

Angļu valoda
- Ресорно пружинно окачване

pārādīt kontaktus
- Odpružení listovými pružinami

pārādīt kontaktus
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

pārādīt kontaktus
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

pārādīt kontaktus
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου

pārādīt kontaktus
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension
- Passenger seat

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: RUIZEVELD
Pump: Yes
Tipper: Back

Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

pārādīt kontaktus
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: RUIZEVELD
Bomba: Sí
Volquete: Trasera

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

pārādīt kontaktus
- Lehtijousitus

pārādīt kontaktus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: RUIZEVELD
Pompe: Oui
Kipper: Arrière

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

pārādīt kontaktus
- Lisnata opruga

pārādīt kontaktus
= További opciók és tartozékok =

- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: RUIZEVELD
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

= Céginformáció =

pārādīt kontaktus
- Sospensione balestra

pārādīt kontaktus
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Lane Guard Assistant
- Passagiersstoel

= Bijzonderheden =

VIN WMA96SZZ4FM679486
DATUM 19-08-2015
10X8 MET RUIZEVELD ACHTEROVERKIPPER
VOORZIEN VAN MILIEUKLEPPEN
LIFTAS

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
pārādīt kontaktus

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: RUIZEVELD
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

pārādīt kontaktus
- Bladfjæring

pārādīt kontaktus
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: RUIZEVELD
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

pārādīt kontaktus
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: RUIZEVELD
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder

Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

pārādīt kontaktus
- Suspensie pe arcuri

pārādīt kontaktus
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: RUIZEVELD
Насос: Да
Самосвал: Сзади

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

pārādīt kontaktus
- Odpruženie listovými pružinami

pārādīt kontaktus
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: RUIZEVELD
Pump: Ja
Tippbil: Bakom

Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

= Information om företaget =

pārādīt kontaktus
- Yaprak yaylı süspansiyon

pārādīt kontaktus
Svarīgi
Šim sludinājumam ir informatīvs raksturs. Precīzas informācijas saņemšanai lūdzam sazināties ar pārdevēju.
Padomi iegādei
Drošības padomi
Pārdevēja pārbaude

Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.

Cenas pārbaude

Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.

Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.

Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.

Aizdomīga priekšapmaksa

Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.

Šādi krāpšanas veidi var ietvert:
  • Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
  • Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
  • Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
  • Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
  • Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
  • Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
  • Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
  • Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Atradāt krāpnieku?
Ziņojiet mums
Drošības padomi
PDF
Pārdodat tehniku?
Dariet to kopā ar mums!
Līdzīgie sludinājumi
54 750 € Bez PVN
2015
324 162 km
Jauda 440 ZS (323 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 18 110 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Beļģija, Handzame
BRAEM NV/SA
17 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
58 750 € Bez PVN
2013
325 524 km
Jauda 400 ZS (294 kW) Eiro Euro 5 Degviela dīzeļdegviela Riteņu formula 6x6 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Handzame
BRAEM NV/SA
17 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
23 500 € Bez PVN
2016
503 353 km
Jauda 400 ZS (294 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 21 000 kg Riteņu formula 8x4
Beļģija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
44 750 € Bez PVN
2013
428 653 km
Jauda 400 ZS (294 kW) Eiro Euro 5 Celtspēja 17 208 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Handzame
BRAEM NV/SA
17 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
39 900 € Bez PVN
2015
515 127 km
Jauda 440 ZS (323 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 12 992 kg Riteņu formula 6x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Beļģija, Handzame
BRAEM NV/SA
17 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
57 900 € Bez PVN
2015
317 351 km
Jauda 250 ZS (184 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Beļģija, Handzame
BRAEM NV/SA
17 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
39 500 € Bez PVN
2011
595 955 km
Jauda 441 ZS (324 kW) Eiro Euro 5 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 17 235 kg Riteņu formula 8x4
Beļģija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
MAN TGS 35.480  pašizgāzējs
1
VIDEO
32 850 € Bez PVN
2013
514 700 km
Jauda 480 ZS (353 kW) Eiro Euro 5 Tilpums 19,32 m³ Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
65 400 € Bez PVN
2015
311 000 km
Jauda 250 ZS (184 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Tilpums 9,1 m³ Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks Izkraušanas veidi trīspusēja
Ungārija, Budapest
Laslo Truck
11 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
28 500 € Bez PVN
2015
384 584 km
Jauda 400 ZS (294 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 20 000 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
64 400 € Bez PVN
2015
529 000 km
Jauda 480 ZS (353 kW) Degviela dīzeļdegviela Tilpums 9,41 m³ Riteņu formula 6x4 Virsbūves marka Meiller Izkraušanas veidi trīspusēja
Serbija, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Sazināties ar pārdevēju
28 500 € Bez PVN
2015
229 707 km
Jauda 340 ZS (250 kW) Eiro Euro 2 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 22 250 kg Tilpums 19,5 m³ Riteņu formula 6x4
Beļģija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
64 400 € Bez PVN
2015
529 000 km
Jauda 480 ZS (353 kW) Degviela dīzeļdegviela Tilpums 9,41 m³ Riteņu formula 6x4 Virsbūves marka Meiller Izkraušanas veidi trīspusēja
Ungārija, Budapest
Laslo Truck
11 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
44 900 € Bez PVN
2011
661 064 km
Jauda 440 ZS (323 kW) Eiro Euro 5 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 16 020 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/pneimatisks
Beļģija, Handzame
BRAEM NV/SA
17 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
53 900 € Bez PVN
2015
464 000 km
Jauda 441 ZS (324 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 14 400 kg Riteņu formula 6x4 Izkraušanas veidi trīspusēja
Ungārija, Nyíregyháza-Oros
MAXX TRUCK HUNGARY Kft.
5 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
63 900 € Bez PVN
2015
311 000 km
Jauda 250 ZS (184 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Tilpums 9,1 m³ Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks Izkraušanas veidi trīspusēja
Polija, Starachowice
CS Ciężarówki Starachowice
7 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
65 400 € Bez PVN
2015
311 000 km
Jauda 250 ZS (184 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Tilpums 9,1 m³ Riteņu formula 4x2 Balstiekārta atspere/pneimatisks Izkraušanas veidi trīspusēja
Serbija, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Sazināties ar pārdevēju
28 500 € Bez PVN
2015
335 910 km
Jauda 430 ZS (316 kW) Eiro Euro 6 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 20 000 kg Riteņu formula 8x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
43 850 € Bez PVN
2011
470 377 km
Jauda 400 ZS (294 kW) Eiro Euro 5 Tilpums 10,9 m³ Riteņu formula 6x4 Balstiekārta atspere/atspere
Beļģija, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju
28 500 € Bez PVN
2015
213 450 km
Jauda 340 ZS (250 kW) Eiro Euro 2 Degviela dīzeļdegviela Celtspēja 22 250 kg Riteņu formula 6x4
Beļģija, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 gadi Autoline
Sazināties ar pārdevēju