Thomas Constructeurs Chasse neige Minicrabe 280 cv unimog universālā komunālā mašīna











































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti





Idéal pour entrepreneur, collectivité, station de ski, parkings …
De 1990, seulement 2400 heures et 30000 km.
Moteur industriel Renault RVI MIDR 280cv.
4 roues motrices et directrices : excellente maniabilité !
Boîte de vitesse mécanique avec demi-vitesse, lente + rapide, 4×2 4×4 + blocage différentiel.
Cabine chauffée ventilée. Conduite à droite, + poste de copilote pour les écrêteurs.
Plaque Setra avant, + prise de force pour fraise à neige
Distributeurs Danfoss à commande électrique proportionnelle pour l’étrave + les 2 ailerons.
Avec étrave avant DIC E112G : largeur 3m05 fermée au racleur, hauteur 1m20 / 1m50.
+ 2 ailerons (écrêteurs) DIC de 1m30 de haut.
Largeur déneigée maxi : 7m70
Pneus neige 295/80R22,5.
Matériel en bon état général.
Dimensions totales de l’ensemble au transport (replié): longueur 8m40 x largeur 3m85 x hauteur 3m25, poids 19 T.
Largeur 2m60 en enlevant les 2 ailerons, 2m50 en enlevant les supports latéraux.
Engin de chantier, pas de carte grise.
Possibilité de fournir une fraise à neige, turbine ….
Idem camion Unimog Thomas Latil Iveco 4×4 Man Mercedes.